OBOZY: zbiórka, bagaż obozowicza

Miejsca zbiórek – wyjazd 16 stycznia (poniedziałek)

Miejsce: parking przy Centrum Handlowym M1/Praktiker, ul. Brzezińska27/29

grupa wyjeżdżająca do Nowej Rudy (ŁAF 2003/2004/2005):
zbiórka o godz. 7:30, planowany wyjazd o godz. 8:00

grupa wyjeżdżająca do Wągrowca (ŁAF 2006/2007):
zbiórka o godz. 8:00, planowany wyjazd o godz. 8:30

Planowana godzina wyjazdu obydwu grup do domu w dniu 22 stycznia (niedziela):
ok. 13:30 (po obiedzie), powrót w to samo miejsce

 

Lista rzeczy, które powinny znaleźć się w bagażu obozowicza

 

Dokumenty:

– legitymacja szkolna
– umowa wraz z załączonymi regulaminami obozu z podpisem rodzica/opiekuna
– karta kwalifikacyjna uczestnika odpowiednio uzupełniona i podpisana przez opiekuna (pkt 2 i 3, o ile nie zostały przekazane wcześniej trenerowi)

 

Stroje i sprzęt sportowy:

– klubowy strój meczowy i dres, ortalion
– piłka
– obuwie sportowe na halę i na boisko zewnętrzne
– koszulki, spodenki i getry treningowe (kilka kompletów na zmianę)
– odzież termiczna (ewentualnie getry + podkoszulek z dł. rękawem)
– dres treningowy
– czapka i rękawiczki treningowe
– kąpielówki, klapki, ręcznik na basen i in.

 

Odzież:

– odzież codzienna odpowiednia do pory roku (bluza, dres do chodzenia po ośrodku, koszulki, spodnie, piżama i in.)
– bielizna i skarpetki na każdy dzień pobytu
– kapcie/klapki do chodzenia po ośrodku
– obuwie codzienne

 

Higiena

– dwa ręczniki (duży i mały – najlepiej lekkie i szybkoschnące)
– klapki pod prysznic
– kosmetyki do higieny osobistej (szczoteczka i pasta do zębów, żel pod prysznic, mydło w płynie, szampon, krem ochronny, grzebień i in.)
– trochę proszku/płynu do prania
– chusteczki higieniczne i in.

 

Inne

– podręczny plecak/torba
– bidon
– 2 kanapki na drogę + banan + woda
– kieszonkowe (kopertę z banknotami w niskich nominałach można przekazać kierownikowi, na kopercie powinno się znajdować imię i nazwisko dziecka oraz kwota znajdująca się wewnątrz) -> trenerzy sugerują nie więcej niż 50zł
leki wraz z rozpiską ich dawkowania (imię i nazwisko, godzina, nazwa leku, dawka) – należy przekazać kierownikowi
przywieszka/naklejka do telefonu z imieniem i nazwiskiem dziecka (telefony będą codziennie zbierane przez kierownika; przywieszka/naklejka znacznie przyspieszy rozdawanie i zbieranie telefonów)
– artykuły papiernicze (zeszyt, długopisy, kredki i in.)
– lekkie przekąski (herbatniki, batoniki zbożowe, niegazowane soki i napoje owocowe, kisiel, budyń itp.) oraz kubek i łyżeczka
– mnóstwo dobrego humoru, motywacji i zapału do pracy! 🙂

 

Prosimy, aby dzieci nie zabierały ze sobą sprzętu elektronicznego (laptopy, tablety, PSP, Nintendo, IPod, cyfrowe aparaty fotograficzne i in.). Rzeczy wartościowe zabierane są na własną odpowiedzialność, organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za ich kradzież, zaginięcie bądź uszkodzenie. Mile widziane są za to gry planszowe, książki, gazety, a nawet albumy z kartami piłkarskimi. Zależy nam na tym, żeby dzieci nawet w pokojach (poza organizowanymi przez kadrę zajęciami) spędzały czas na wspólnych zabawach i rozmowach, a nie na przeglądaniu filmików i obrazków w Internecie 🙂

 

Z dziećmi będzie można się kontaktować wyznaczonych godzinach. Na pozostałą część dnia i nocy telefony będą przechowywane u trenerów. W sprawach pilnych zawsze można kontaktować się kierownikiem lub trenerem.
Zawodnik, który nie będzie się odpowiednio odżywiał może zostać odsunięty od treningów. Prawidłowe odżywianie dzieci przy wzmożonym wysiłku fizycznym jest niezwykle istotne, dlatego trenerzy będą zwracać na ten element wyjątkową uwagę. Kilka łyżek zupy zawsze musi zniknąć z talerza.

 

Prosimy, aby dzieci nie zabierały ze sobą zapasów słodyczy i innych niezdrowych przekąsek- jedziemy na zgrupowanie treningowe. Dzieci mogą mieć ze sobą lekkie przekąski (np. herbatniki, batoniki zbożowe, orzechy, suszone owoce).

 

Na zgrupowanie nie zabieramy przedmiotów, które mogą powodować zagrożenie życia lub zdrowia uczestników: noże, zapałki, zapalniczki, żyletki, ostre nożyczki, igły i in.