System akademiapilki.pl – FAQ

 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA: system.akademiapilki.pl

 

Czym jest login?

Login to adres e-mail, na który zostało założone konto.

 

Nie pamiętam hasła, co zrobić?

Hasło możesz odzyskać samodzielnie. Po przejściu do panelu logowania kliknij na „przypomnij hasło”. Na wprowadzony do systemu adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z linkiem, który umożliwi Ci samodzielne wprowadzenie nowego hasła. Jeśli wiadomość nie pojawiła – sprawdź skrzynkę SPAM, być może trafiła właśnie tam.

Gdyby link nie zadziałał prześlij wiadomość z prośbą o zmianę hasła na adres biuro@akademiapilki.pl. W tytule wiadomości wpisz „Zmiana hasła”. Treść wiadomości powinna zawierać login, nowe hasła do wprowadzenia do systemu oraz Twoje dane osobowe (imię, nazwisko, numer umowy).

 

Na jakie konto dokonać płatności?

Wraz z przydzieleniem umowy system wygenerował dla Ciebie indywidualny numer rachunku bankowego, na który należy dokonywać płatności za miesięczne składki członkowskie. Numer ten znajdziesz w umowie oraz w zakładce MOJE DANE w systemie. Nie udostępniaj przydzielonego numeru konta innym użytkownikom i nigdy nie dokonuj przelewów na konto inne niż wskazane, aby uniknąć problemów z księgowaniem wpłat na właściwym koncie.

 

Jak zamówić strój?

Zamówienia na bezpłatny strój treningowy, który Twoje dziecko otrzyma po przystąpieniu do Klubu, dokonasz poprzez system: UCZESTNICY -> WYBIERZ STRÓJ

Dodatkowe akcesoria (dres, torba, getry itd.) możesz zamówić za pomocą zakładki UCZESTNICY -> WYBIERZ DODATKI

Ważne: wprowadzone zamówienie nie podlega późniejszej edycji, ponieważ automatycznie zostaje przesłane do realizacji. Jeśli wprowadzisz np. błędny rozmiar, prześlij na adres e-mail stroj@akademiapilki.pl wiadomości z korektą zamówienia lub skontaktuj się z koordynatorem Twojej lokalizacji w ciągu 1-2 dni roboczych. Po dokonaniu zamówienia na Twoim koncie w systemie automatycznie wygeneruje się faktura.